September 29, 2011

no comment

Today?
I spent my day with ... nothing useful to do.
Just staying at home after the school times ended. And did the Physics task which the teacher gave us in the last meeting (actually it's today). I didn't know how to answered the answer sheets. That's why I kept gaming in these times. hohoho~

I watched the 1st series of Detective Conan Live Actions in Youtube.com and my opinion ... it was really (a bit) strange and I prefer to watch the 3rd series then. Because .... (I'm not arguing about the lead actors and actresses as well, but ... ) I like the 3rd series. It's more ... I don't know how to described it. hehehe

Hari ini tuh, berkah banget ya!?
Ketika waktu menunjukkan tepat pukul 6.55am, aku berdiri tepat di perempatan antara 08-A dan 17. Seperti hari biasa, aku menunggu kedatangan sebuah mobil transportasi yang harus kunaiki untuk mencapai sekolah. Memang, kenyataannya tak lama kemudian bel sekolah akan segera berdering. Namun, apa daya (?!) angkot tak jua menunjukkan batang hidungnya. Akhirnya, saya berharap bahwa ada seseorang yang mengajak saya untuk berangkat bersama menuju sekolah. Dan ternyata, setelah wishes itu terucap, tak lama berhentilah sebuah mobil kijang dihadapanku. Lalu, terdengarlah suara wanita memanggil kearahku dari arah mobil itu, "Ayo nak! Bareng sama Ibu berangkat ke sekolah." Ku palingkan mukaku ke arah suara wanita itu yang ternyata tak lain dan tak bukan adalah Guru Agama saya dikelas XI. Sontak ku jawab dengan jawaban yang singkat "Nggak usah Bu. Naik angkot aja. Makasih." karena dari kejauhan telah terlihat sebuah angkot akan datang menghampiriku. Ibu itu menjawab dengan tegas, "Ayo sama Ibu! Ibu juga mau kesekolah. Ayo naik! Nanti terlambat." Akhirnya .... Gua bareng deh sama Ibu Agama itu kesekolah. Makasih ya, Bu - Pak. Karena Bapak sama Ibu, jadi saya ngga telat deh dateng ke sekolahnya. haha

Today I planned to listening the radio (as usual, every Fridays night - PRO 2 FM) at 9.30pm.
Because, in these times, the times for 'Kover' = Korean Lover. They talk about all of Korea, started from their musics, actress - actors, their shopping areas, and many more. Byeee ....
* I want to study first before I change my concern into the radio. fufu~

I hope, my mother will buy this camera soon for me. Amen ....
LOVE it! adorable, unique, 'vintage', antique and .... want it!!! (ܫ♥)




Have a nice day!
And Thanks for visiting my Blog

No comments:

Post a Comment